Media-Shark

media.shark.official

492
Following
137
Followers
51
Posts
white shark logo light blue background

Media-Shark שיווק דיגיטלי
Media Agency
סוכנות לפרסום ושיווק דיגיטלי
💻 בונים אתרים ודפי נחיתה
✏️ כותבים תכנים
🦄 עיצוב גרפי
📣 מפרסמים בגוגל פייסבוק ואינסטגרם

www.archimedia.co.il

מסעדות

לייפסטייל

פיטנס

אופנה

עיצוב באינסטגרם

עיצוב העמוד באינסטגרם דורש השקעה מקדימה וברת קיימא,
למשל תכנון מבנה הפוסטים שיוצגו בעמוד ועיצובם בהתאם, התאמת הלוגו לחלונית תמונת המשתמש, בניית תפריט היילייטס (הנבחרים) בעיצוב מתאים שאליו ישולבו תכנים מהסטורי. בעת תכנון העיצוב חשוב לקבל השראות מדפי אינסטגרם אחרים מאותו תחום העיסוק וחשוב גם להכיר את סביבת העבודה התוכנתית המתאימה לתחום עיצוב זה.

סגנונות עיצוביים

כשמתפעלים דף אינסטגרם חייבים לחשוב על הפן העיצובי ולאפיין אותו, בין אם העסק שלך כבר ממותג או שהעסק ממש בתחילת דרכו, יש לבחור סכמת צבעים, פונטים ואלמנטים שיווקיים שיופיעו בפוסטים וסטורים עתידיים. מאחר ופוסטים באינסטגרם מחולקים בתצוגה לשלשות (כברירת מחדל) ניתן לצאת מהקופסה ולהשתמש בטכניקות של עריכת תמונות בכדי לעצב אותם בצורה אחידה ומרשימה.

מודל עבודה

ניהול העמוד באינסטגרם משתנה בהתנהלותו בין סוגי העסקים השונים וצרכי הלקוחות, בנוסף גורמים שמשפיעים על העלויות הם תדירות הפוסטים,
סגנונות העיצוב, איכות התכנים, מענה ושירות ללקוח וכמובן חשיבה יצירתית כמו שאנחנו יודעים.

יצירת הפרופיל

יצירת הפרופיל העסקי באינסטגרם כרוכה במילוי פרטים אישיים וצילום הוכחת בעלות על העסק, יצירת כפתורים להתקשרות וכפתורים "צפים". יש לבחור שם משתמש קצר וענייני, ניתן לשנות את שם המשתמש בכל עת. חשוב למלא את פרטי הפרופיל ה"ביו" (ביוגרפיה...) בצורה אינפורמטיבית ככל הניתן, זהו האיזור שמושך את כל תשומת הלב בכניסה לעמוד.

פיצ'רים

שירותי צד שלישי באינסטגרם מפותחים מאוד כיום ונותנים לנו שלל אופציות מעניינות ע"מ לקדם את העמוד העסקי, חלק מהפיצ'ירים הנפוצים הם פיצ'ר שיוצר הנפשה מתמונה, הבומרנג שמוכר לכולנו, יצירת גרידים (תמונה מחולקת), והטמעת ג'יפים ומדבקות. אנו תמיד בעניינים ומתעדכנים בכל פיצ'ר חדש.

חדשנות ויצירתיות

התחום מאוד דינמי ומשתנה במהרה,
צריך לחשוב ביצירתיות יתרה ולעקוף את המתחרים בכל אופן התנהלותי,
בין אם זה בהשקעה בקריאייטיב ובעיצוב ובין אם זה קריאת מאמרים על חדשנות בתחום ואפילו עדכוני תוכנה שמספקים רמזים על דברים חדשים.

תגובתיות ללקוח

הלקוחות הם מהות הקיום של העסק ומחייב שהעסק יתייחס אליהם ככאלה, תגובות מהירות וענייניות לשאלות של לקוחות ימירו את התגובה לרכישה/התקשרות. לברך עוקב חדש בהודעה פרטית יכול לגרום להנעה לפעולה, מענה מהיר וענייני לשאלה או תגובה יכול להעיד על רמת השירות.

סטטיסטיקות ודוחות

אנחנו אוהבים גרפים וטבלאות, זה עוזר לנו להבין מה הכיוון ומה סדרי הגודל. בפתיחת חשבון עסקי ניתן לאגור מידע מהאינסטגרם ולנתח אותו כמו לדוגמה: כמות צפיות בפרופיל, מעורבות בפוסטים, איזה פוסטים מצליחים יותר ואיזה פחות וכך אנו מקבלים פרופורציות. במידה ודף האינסטגרם מפנה לאתר אינטרנט ניתן לשלב קישור שניתן לעקוב אחריו ולקבל דרכו נתונים.

קידום אורגני באינסטגרם

יצא לכם כבר להכיר את ההאשטגים, הסולמית והטקסט אחריה, זה בעצם מסמן את המילה כביטוי שניתן לחיפוש ברשת האינסטגרם, מילים שמסומנות בהאשטאג יכולות להניב עוקבים ולייקים ולהגדיל את החשיפה של העמוד בפני עוקבים שגם יניבו לכם כסף. חשוב לערוך מחקר מילות מפתח לפני שמפציצים בכל מה שעולה לנו בראש – בכדי לסווג את הפוסטים כראוי ולפנות לעוקבים רלוונטיים ככל הניתן.

טעויות נפוצות בפוסטים RTL

שגיאה נפוצה וקריטית ביותר באינסטגרם שקורה גם בעמודים המובילים ביותר היא חוסר התאמה בין העברית לאנגלית,
(RTL ISSUES) מה שיוצר מצב שהטקסט שרשום בעברית אינו מוצג כראוי במכשירים מסויימים (לדוגמה מכשיר שהאינסטגרם בו באנגלית), הפתרון לשגיאה זו היא התאמה לפי סידורי מיקום הטקסט וגזירת טקסט בעייתי (חצי עברית חצי אנגלית),
הOCD שלנו מחייב אותנו שהטקסט יוצג כראוי לכולם.

קהלי יעד

באינסטגרם משתמשים אנשים מכל שכבות האוכלוסייה, בראש ילדים, אחר כך צעירים וכן הלאה בהדרגה, חשוב למקד את הסגנון ההתנהלותי של העמוד בהתאם לקהל שאליו אנו מכוונים, בטקסטים, בעיצוב ובסוג הפניה - התקשרות, הודעה, השארת פרטים, מעבר לאתר וכו'.

התבטאות ויחסי ציבור

דף האינסטגרם הוא כלי שיווקי וחשוב להתנהל איתו בהתאם,
ליצור שפה אחידה, תגובתיות ולצבור רזומה, לדבר לעניין ולענות בצורה עניינית ומכבדת. יש להתייחס ולענות ללקוחות בצורה אינפורמטיבית וראויה תוך שמירה על כללי המגדר והפוליטיקלי קורקט.

בוטים באינסטגרם

בוט באינסטגרם זאת בעצם תוכנה שמדמה פעולות אנושיות כמו לעקוב אחרי משתמשים ולהסיר את המעקב, לשלוח הודעות פתיחה והודעות פרטיות לקהל מותאם כמו לדוגמה: כשלעמוד מגיע עוקב חדש הוא מקבל אוטומטית הודעה שיכולה להכיל לינק לאתר, קופון מתנה ואפילו איזה ברכת שלום חביבה. באופן כללי הלקוח מקבל תחושה של שירותיות, מקצועיות וכמובן הנעה לפעולה. אנו נדע אם פרסום בעזרת בוט רלוונטי עבור העסק שלך, לרוב שימוש בבוט מתאים לעסקים בינוניים שכמות הטראפיק שלהם גבוה.

להיות בעניינים

בכדי ליצור עניין בדף האינסטגרם חשוב להשאר אקטואליים ולהצמד למוסכמויות חברתיות, כמו לדוגמה לחג שמתקרב בעזרת פוסט מתאים המכיל ברכה, הנחה, קופון וכו'. ניתן גם להתייחס לאירועים תקשורתיים אקטואליים ולקחת בהם חלק בדרכים שיווקיות מתוחכמות. דרך אטרקטיבית נוספת היא הצמדות ללוח המועדים הבינלאומי ולהכין פוסטים בהתאם. ניתן גם לנצל את איזור ה"ביו" בכדי לספק מידע על מוצר/שירות חדש וכמובן פוסט מרמז/מפנה.

סוגי מדיה

סוגי המדיה שניתן להעלות לאינסטגרם הם תמונות וסרטונים.
התמונות והסרטונים צריכים להתאים לסטנדרטים של הפלטפורמה בגודלם, אורכם ובמשקלם. ידוע שסרטונים מניבים יותר תנועה לעמוד אך עלות יצירתם יקרה יותר. במידה ועמוד האינסטגרם יכיל סרטנים יש לחשוב על דרך לשלבם בפלטפורמה המשלימה של אינסטגרם (והמתחרה של יוטיוב) IGTV, לשם ניתן להעלות סרטונים מעל אורך של דקה.

בוטים באינסטגרם

בוט באינסטגרם זאת בעצם תוכנה שמדמה פעולות אנושיות כמו לעקוב אחרי משתמשים ולהסיר את המעקב, לשלוח הודעות פתיחה והודעות פרטיות לקהל מותאם כמו לדוגמה: כשלעמוד מגיע עוקב חדש הוא מקבל אוטומטית הודעה שיכולה להכיל לינק לאתר, קופון מתנה ואפילו איזה ברכת שלום חביבה. באופן כללי הלקוח מקבל תחושה של שירותיות, מקצועיות וכמובן הנעה לפעולה. אנו נדע אם פרסום בעזרת בוט רלוונטי עבור העסק שלך, לרוב שימוש בבוט מתאים לעסקים בינוניים שכמות הטראפיק שלהם גבוה.

בוטים באינסטגרם

בוט באינסטגרם זאת בעצם תוכנה שמדמה פעולות אנושיות כמו לעקוב אחרי משתמשים ולהסיר את המעקב, לשלוח הודעות פתיחה והודעות פרטיות לקהל מותאם כמו לדוגמה: כשלעמוד מגיע עוקב חדש הוא מקבל אוטומטית הודעה שיכולה להכיל לינק לאתר, קופון מתנה ואפילו איזה ברכת שלום חביבה. באופן כללי הלקוח מקבל תחושה של שירותיות, מקצועיות וכמובן הנעה לפעולה. אנו נדע אם פרסום בעזרת בוט רלוונטי עבור העסק שלך, לרוב שימוש בבוט מתאים לעסקים בינוניים שכמות הטראפיק שלהם גבוה.
כותרת שקופית 1
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
לחץ כאן
כותרת שקופית 2
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
לחץ כאן
כותרת שקופית 3
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit dolor
לחץ כאן
הקודם
הבא

תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה. תוכן עדכון לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית לפרומי בלוף קינץ תתיח לרעח. לת צשחמי צש בליא, מנסוטו צמלח לביקו ננבי, צמוקו בלוקריה.

פופאפ הוא כפתור קטן בצידי האתר שבלחיצה עליו גורם לפתיחת "חלון קופץ" ובו אפשר לכתוב טקסטים ולעצב תמונות כמו דף רגיל, לפנק מידי פעם בקופון אבל יש לו פאנץ'; ניתן לשלוט על ההופעה שלו.

ניתן גם לתכנן את הופעת הפופאפ לפי הגדרות שמעידות על "כוונות" מסויימות של הגולש, כמו חלון קופץ מותאם לביקורך הראשון באתר או חלון קופץ לאחר שגלשת 4 דקות באתר, בנוסף אפשר להגדיר את הופעתו לטריגרים מורכבים כמו מעבר תנועת עכבר שמעידה על כוונות יציאה מהאתר ועוד

דילוג לתוכן